آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

آترین خوابالوت توی سفره خونه

1392/7/11 10:00
نویسنده : مامان سما
469 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مهتاب زیبای من

دیشب، چهارشنبه 10 مهر به اتفاق تمام خانواده رفتیم یه سفره خونه که انگار سابقا جز خونه های تاریخی بوده، سفره خونه خیلی قشنگ و با صفا بود. البته شما چون خواب زده شده بودید خیلی بداخلاق تشریف داشتید اما به محض اینکه به خواب رفتید تا اومدیم خونه خوابیده بودی خانم کوچولو.تازه هوا هم کلی سرد بود و ما همش می خواستیم تو رو بپوشونیم.

این دوتا آقا کوچولو هم که کنارت نشستن، امیر علی و امیرطاها هستن که خیلی پسرای ناز و گلی هستن.

راستی اگه گفتی جای کی خالی بود. جای خاله عاطفه عزیزمون. ایشااله وقتی بیاد بازم همه با هم بریم و خوش بگذرونیم.

شادی حق تو و آرزوی همیشه من، برای توا.

اینم منو تو هستیم که البته تو تو بغل من خوابیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
13 مهر 92 10:45
سلام عزیزم خوبی؟اترین خوشکل من چطوره؟
عزیزم ممنون نظرت رسیده فقط فرصت جواب دادنشون رو ندارم اخه اومدم مسافرت
ممنون دوست خوبم


مرسی دوست عزیزم.
khale atefeh
13 مهر 92 22:56
salam khahare golam,kheili delam baratun tang shode,makhsusan vase atrine azizam

kheili duset daram nafase khale






سلام عاطفه جونی. دل ما هم خیلی برات تنگ شده. خیلی مراقب خودت باش. بوس بوس