آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

نظرات (5)

پریسا
11 تیر 94 12:42
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید ممنونم از شما. چشم حتما به وبلاگ دلبند شما هم سر می زنیم
مامان سمانه
16 تیر 94 15:21
سلام مامانی خوبی دوستم؟ ای جونم چ عکسای قشنگی ببوسش از طرف من ممنونم دوست نازنیم
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:23
امشب , متنی ندارم !!!!! حرفم حرف ساده ایست ؛؛؛؛ امشب مرایاد كن .... !!!! درهر """الغوث""" كه میگویی ؟؟؟ شاید به حق """""یارب""""" گفتنت !!!!! """خلصنایت""" برای من هم مستجاب شود ،،، آرزو دارم .... ناخواسته به دست آورید ،،، آنچه را که بي صدا از قلبتان گذر كرده است ،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ؛؛؛ آیا کسی برایم "دعا " کرده بود... ؟؟؟
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 16:04
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ... سلام دوست خوبم. ممنونم که همیشه به ما سر می زنی عزیزم
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 16:05
خیلی عکسات نازن خوشگل خاله ... هزار ماشاالله عزیز دلم ممنونم دوست نازنیم