آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

دختر 18 ماهه ما

1393/10/10 12:04
نویسنده : مامان سما
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبا پترین هدیه خدا به زندگی من

 

 

سلام عزیز دلم. سلام نازنین دخترم. سلام فرشته ی بی مثالم. خوبی مامان؟؟؟؟ خیلی وقت سراغ وبلاگت نیومدم سرم خیلی شلوغ ناز دخترم.کلی بزرگ شدی خانم شدی. کلی کلمه می گی. گممه: گرممه اوفتاد: افتاد کیتابا: کتاب دوس دالمماما: دوست دارم جیش دالم: جیش دارم تازه کلی حرفایی می زنی که خودت فقط مفهومشو می دونی اما مفهوم داره برات. قدت 82 سانت بود و وزن با کسر لباس 10 کیلو خیلی شیطون و باهوشی و خیلی هم خانم. مفهوم تمام حرفاو جمله ها رو متوجه می شی و جواب بله(آیه) نه(نه و سرت رو تکون می دی به علامت منفی) وقتی وارد می شیم به همه سلام میدی و دست و وقت خداحافظی که بای بای می کنی و برای همه بوس می فرستی و حتما هم باید نگتهت داشته باشن وگرنه صداشون می کنی که نگاههم کنید.چندتا جورچینی رو که برات خریدیم رو کامل می کنی. عاشق کتابی. البته ی مدته بچه های کوچیکتر از خودتو می زنی.که ایشاله خیلی زود این رفتار رو ترک می کنی. وقتی وارد ی جا می شیم با همه دست می دی و وقتی خارج می شیم تک تک از همه خداحافظی می کنی و براشون بوس می فرستی. چند وقت پیش نقاشیتو نشون ی مشاور کودک دادم و گفت که آترین خیلی دختر باهوشیه. تو یه جمع شلوغ زندگی می کنه و دوست داره همه ی این آدما رو همیشه کنار هم ببینه. آترین احتمالا از اون دسته افرادی میشه که توانایی ادامه تحصیل و کار در چندین زمینه رو داره.خیییلی خوشحال شدم. بهم گفته از حالت چشمات و از تیزی نگاهت میشه متوجه شد که بچهی باهوشی هستی اما به نظر من تو خیلی هم تلاش برای فهمیدن و دونستن داری. تو تک و ی دونه ای دخترم تا دنیا دنیاست عاشقتم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان و بابایی دخمل بلا
14 تیر 94 14:54
سلام عزیزم کجایی دوستم ؟؟؟ خوبی ؟ دخملیت خوبه ؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟ چی کار میکنی ؟؟؟ کم پیدایی گلم ؟؟؟
مامان سما
پاسخ
دوست نازنیم از اینکه به وبلاگ ما سر می زنی و جویای احوالم شدی هزاران بار از شما ممنونم. از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم به خودم می بالم