آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

عکس های سونوی 4 بعدی آترین

1392/2/1 12:18
نویسنده : مامان سما
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

animated gif of Doraسلام عشق مامان

توی این عکس آترین خانوم من می خنده، ایشااله هیچ وقت خنده از لبات کمرنگ نشده، دختر قشنگم.

اینجا آترین خانم دستای نازشو روی گوشش گرفته.(چرا مامان؟؟؟؟؟ )

اینجام آترین خانوم خیلی آروم تو دل مامانش قرار گرفته.

 

راستی مامان تو شبیه کی هستی؟؟؟؟

خیلی دلم می خواد که شبیه خودم باشی. نه اینکه نخوام شبیه بابات باشی نه، خب اون یه مرده و جذابیتهای یه مردو داره. حتی آرزوی باباتم اینه که تو شبیه من باشی. ایشااله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن
1 اردیبهشت 92 12:25
سلام اتفاقی توی وبلگهای بروز شده دیدمتون ایشالا دختر نازتون سالم به دنیا بیاد منم ماه شیشن هستم اما الاان روزای سختی دارم.اجازه لینک میدید؟