آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین کتابهای پرنسس کوچولو

1392/2/1 11:43
نویسنده : مامان سما
697 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكسلام دختر قشنگتر از برگ گلم

 

سلام زیبای من.

خوبی مامانم؟؟؟ کی می شه این روزا تموم بشه و من تو رو تو بغل بگیرم. باور می کنی دیگه طاقت ندارم.

وای که چقدر دلم می خواد صورت قشنگتو ببینم  ، خنده هاتو بشنوم، ببرمت حموم، برات غذا درست کنم و تو با اشتها بخوری ، ببوست و بغلت کنم، تو شیطونی کنی

 

 

، شیرین زبونی کنیبرام برقصی

 

 

pucca dancing

، برام بخونی

آترین خیلی دلم تنگته. چند روز پیش رفته بودم سونو، برات با بابایی رفتیم چند تا کتاب خریدیم، نمی دونم شاید تو هم وقتی بزرگ شدی عاشق کتاب و مطالعه شدی50.gif.برات عکس اولین کتاباتو می ذارم، شاید یه روزی برات اهمیت داشت که زندگیتو با چه کتابایی شروع کردی.

تو همینجا پیش منی و من بی تاب روزهای با تو بودنم زیباترینم.

 

آترین هیچ وقت فراموش نکن که چقدر دوست دارم.ني ني شكلك

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)