آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

تولد مامان و بابای آترین

1392/2/7 11:40
نویسنده : مامان سما
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خورشید مامان

 

دیروز و پریروز تولد من و بابات بود. ني ني شكلكبابات ٥/٢ بدنیا اومده ني ني شكلكو مامان ٦/٢، ٥ شنبه که تولد بود جشن گرفتیم،ني ني شكلك کیک گرفتیم، رفتیم آتلیه عکس گرفتیم و کلی هم مهمون دعوت کردیمو کلی هم خوش گذشت فقط جای خاله عاطفه خالی بود.

برای دیروزم که بابات مامانو داییات و زنداییتو به شام دعوت کرده و همه باهم رفتیم بیرون و کلی خوش گذشت کلی هم جای خاله عاطفه رو خالی کردیمو باباتم گفت که وقتی اومد یه شب می بریمش بیرون شام دعوتش می کنیم.

چند وقت دیگه ام اسباب کشی داریم و کلی کار. هنوز وقت نکردم وسایلمو جمع کنم، هنوز وقت نکردم وسایلمو جمع کنم. هنوز وقت نکردم از وسایل دخترم عکس بگیرم، هنوز خیلی کارا دارم که انجام بدم برگ گلم.

با اینکه لحظهامو می شمورم تا تو رو تو آغوشم بگیرم اما تو او نجا بمون و بزرگ شو تا وقتش برسه که از دل مامان بیای بیرون.

 

بی صبرانه منتظر لحظه دیدار توام خورشیدم.

بووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بانو
15 اردیبهشت 92 13:11
به به
چه خوب
تولدهاتون مبارك
ايشالا ١٢٠ ساله بشيد و سايتون رو سر فرشته كوچولوتون باشه



مرسی دوست عزیزم.
ارلا
12 خرداد 92 18:57
دوست عزیز در صورت تمایل داشتن برای تبادل لینک ما را اطلاع دهیدخوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


سلام دوست عزیز. حتما، خوشحال می شم.