آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

شروع 3 ماهه دومت مبارک

1391/9/25 11:40
نویسنده : مامان سما
648 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مروارید توی صدفم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

سلام مروارید باارزشم

ایشااله که حالت خوبه خوبه خوب باشه مامان. می دونم یه مدته به خاطر حاله بدم ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Onion Head emoticonو مشغله کای که دارم نمی تونم مثل قبل بهت برسم، برای همینم یه کم نگرانم. تو از الان باید به داشتن یه مامان کارمند عادت کنی، می دونم خیلی وقتا از این بابت شاکی خواهی شد، اما این به نفع هر ٣ ماست.

تو یه هفته ای که اصفهان بودم واسه همایش همش دلواپس تو بودم چون خوابو خوراکم که بهم ریخته بود و همشم باید پشت میز می نشستم، البته تو هنوز خیلی کوچولویی مامان و من بیشتر از هر چیز دیگه ای استرس فشارای عصبی خودمو دارم که ممکنه به تو آسیب بزنن.

 

می دونی بعضی وقتا با فکر تو خیال پردازی می کنم، گاهی وقتا پیش خودم تصور می کنم که تو این کارو می کنی، یا اون کار، بعضی وقتا از کارات خنده ام می گیره،تو برای من هستی، وجود داری، حتی هنوز که روحی در جسمت دمیده نشده.

راستی بهت تبریک می گم،fy3hqnrhyao0443s1m.jpg این هفته ام سه ماهگیت تموم شد و من باید ٢ تا ٣ ماهه دیگه منتظر بمونم تا دلبندمو تو بغلم بگیرم.

بی صبرانه منتظر اون روزم شیرینم.

خیلی دوست دارم. خیلی.

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدپارسا
25 آذر 91 12:25
سلام مامان آینده امیدوارم به لطف خدای بزرگ صحیح و سلامت نینی خوشگل و نازت به دنیا بیاد. قدر این لحظه های تو دلی رو بدون چون وفتی که به دنیا بیاد تا آخر دنیا پیش هم میمونین انشالله ولی این لحظه های دو نفره تو دلی دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه