آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

دومین ملاقات با دکتر الماس آبی

1391/9/9 11:01
نویسنده : مامان سما
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام الماس درخشان من

http://www.khavaranshop.com/

 

سلام مامان جونم. خوبی نفسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خوش می گذره مامان؟؟؟ اوضاع مساعده، کیست رحم مامان جاتو تنگ نکرده که؟؟؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پریروز پیش دکترت بودم. چند تا دارو نوشت و چند تا آزمایش مثل ان تی و غربالگری و اینجور چیزا تا از سلامت تو دلبندم، مطمئن بشیم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

راستشو بخوای یه کم نگران هستم اما دلم نمی خواد به چیزای بد فکر کنم. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤دلم می خواد تو اونجا جات امن و راحت باشه و وقتی هم اینجا اومدی همه چیزو سعی می کنم برات فراهم کنم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نمی دونم هنوز روح خدا توی بدنت دمیده شده فرشته پاکم یا نه، اما می شه حالا که اون بالایی برای مادر و پدرت یه دعایی بکنی.

 

 

 

 

 

 

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دلبندم، خیلی دوست دارم، لحظه به لحظه مو به تو فکر می کنم. دلم اگه یه روزی این نوشته ها رو خوندی بدونی که چقدر دوست دارم و چقدر نگرانتم، نگران حال و آینده ات. من همه تلاشمو می کنم تا تو اونی بشی که خودت آرزو داری. totalgifs.com babys  babys gif gif 44.gifچون من هیچ وقت اونی نشدم که توی آرزو هام بود.

خیلی عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی رادین دردونه
24 آذر 91 20:58
سلام عزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم به سلامتی ماه های آینده بارداریتو طی کنی