آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

یلدا مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1391/10/3 9:33
نویسنده : مامان سما
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مغز آجیل مامان

یلدات مبارک

دیشب شب یلدا بود. همه خونه پدربزرگم جمع بودیم.ziba بساط آجیل و انار و هندونه و البته کله پاچه مونم به پا بود. خیلی شب خوبی بود، همه دور هم بودیم و آخر سرم فال حافظ گرفتیم که خیلی جالب بود. آخر آخرشم که عکس گرفتیم که البته نزدیک بود کشته هم بدیم. دیگه تو عکسایی بعدی من با بچه ها همراه نشدم چون ترسیدم نکنه نفسم یه وقت خدایی نکرده......

راستی مامان فال حافظ که گرفتم، اسم دختر(فرشته) اومد اما دفعه قبلی که گرفته بودم اسم سیاووش   شکلکهای جالب و متنوع آرویناومد. حالا باز من موندمو و اینکه نی نیم جنسیتش چیه؟؟

 

ولی هر چی هستی مامان ایشااله که سالم باشی و زندگی که در انتظارته زندگی پر بارو و پر از شادی و زندگی باشه. آرزو دارم که تو به همه ی آرزو های قشنگت برسی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)