آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین تکون لوبیای سحرآمیز

1391/8/17 10:28
نویسنده : مامان سما
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه خوشمزه منwww.smilehaa.org

سلام کلوچه خوشمزه منwww.smilehaa.org

می دونی عسلم یه چند وقتیه توی دلم یه چیزی مثل نبض می زنه، قبلنا اینطور نبود، تازگیا اینجوری شده، یه بار به بابات گفتم، گفت انقباضات شکم خودته و منم خیال کردم دچار توهمات زودرس مادرانه شدم اما باز دیشب هی می زد، رفتم از دوستم پرسیدمو اونام گفتن که همین حسو تجربه کردن، باور نمی شه نی نیwww.smilehaa.org. همه علایمت زود هنگام مامان، من خیلی زود متوجه حضور تو توی وجود خودم شدم، خیلی زود با بی بی چک خودتو نشون دادی و الانم توی دلم داری شیطونی می کنی لوبیای سحرآمیز مامان.

امروز عصر نوبت سونو و دکتر دارم. برای اولین بار می رم تا جیگرمو ببینم

می خوام به دکترم بگم یه کم ویتامینو و اینجور چیزا برام بنویسه آخه هیچی نمی تونم خورم و متاسفانه فکر کنم وزنم کم کردم، ایشااله که اینطور نباشه، عصر می رم دکتر و معلوم می شه.

راستی من خیلی دوست دارم که بدنم تو چی هستی، اولا خودم همش خیال می کردم پسری اما دختر عمه ام خواب دیده بود که مادربزرگ من از اون دنیا اومده بود و یه دختر ناز با خودش آورده بود و دختر می گفت من نمی رم می خوام بمونم و من حدس زدم که تو باید دختر باشی. البته هیچی معلوم نیست مامان اما آرزو دارم هرچی باشی سالم باشی عزیزترینم.

دنیا دنیا عاشقتم.www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)