آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین سونوی فرشته کوچولوی من

1391/8/18 10:03
نویسنده : مامان سما
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی قشنگم

 

 1061106yl9u5k3c63.gif

سلام فرشته کوچولوی قشنگم

دیروز بالاخره دیدمت، خیلی کوچولویی مامان دقیقا قد یه لوبیا اگه اشتباه نکنم قدت ١٣.٣ میلی متر بود. قلبتmedisch12.gif تلوپ تلوپ می زد. دکتر گفت zwanger6.gifکه یه کیست تو رحمم دارم خیلی ناراحت شدم.گفت باید مراقب باشم و کرای سنگین هم نکنم.

اولش که توی سونو دکتر گفت کیست داری فکر کردم اشتباه می کنه، گفتم فکر کنم اشتباه می کنید، من باردارم.ني ني شكلك گفت اون که بله ولی کیستم داری، اشک تو چشام جمع شد و گفتم من تازه اینجا بودم رحمم پاک بود. اونوقت دکتر دلگرمی بهم داد.

 و بعد رفتمو نشون دکتر خودت دادم و اونم چند تا دارو نوشت و گفت چیز مهمی نیست، ٢ هفته دیگه بیا.

راستی قبلشم رفته بودم باشگاه ثبت نام کنم، احتمالا هفته ای یه جلسه هم باشگاه برم، برای روحیه امم خوبه.

در ضمن کوچولوی من مرسی که هوای مامانتو داری، ني ني شكلك

دنیا دنیا می میرم برات.

 

تو پست بعدی عکس اولین سونو و آزمایش خونی که مثبت بودو می ذارم. بوس بوسlove couple 03

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)