آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین لباس های توت فرنگی مامان

1391/8/15 11:21
نویسنده : مامان سما
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توت فرنگی خوشمزه منniniweblog.com

چطوری مامانم، نفسم، عسلم، نباتم.........

سلام توت فرنگی خوشمزه منniniweblog.com

چطوری مامانم، نفسم، عسلم، نباتم......

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امروز قصد دارم برای اولین بار سونو برم و لوبیای سحر آمیزمو از نزدیک ببینم. niniweblog.com

بهت بر نخوره، هنوز قد لوبیام نشدی تازه مامانی عسل. ولی تو نی نی خیلی خوبی هستی یعنی تا الان که اینطور بودی، مامانتو اذیت نکردی و گذاشتی که به همه ی کاراش برسه، چند روز پیش رفته بودیم مرنجاب، یعنی جمعه ١٢ آبان، من اونجا کلی از ریگا بالا رفتمو کلی هم رقصیدم و تو نی نی گلم محکم سر جات بودی، می دونم که قصد داری حتما بیای پیش مامانت و از نیستت به هست برسی، تو بزرگترین و زیباترین هدیه خدا به من هستی دلبندمniniweblog.com     

راستی می خوام چند تا از لباسایی که برات خریدمو بهت نشون بدم، البته اینا رو قبل از اینکه وجود داشته باشی و از روی ابرا و از پیش خدا بیای تو شکم مامانت برات خریده بودیم.

البته سعی کردیم نه دخترونه باشه نه پسرونه، ولی یه چیزی رو یواشکی بهت بگم و اونم اینکه مامان جونت دوست داره تو پسمل باشی.

اما برای منو بابات هیچ فرقی نمی کنه تازه بابات می گه که تو یه پرنسسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
16 آبان 91 16:42
وبلاگ خوبی داری بهت تبریک می گم. برای تو و نی نی ات بهترینا رو آرزو دارم