آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین ویزیت پزشک

1391/8/4 10:22
نویسنده : مامان سما
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من

animated gifs of babies- stork and baby

سلام نی نی من

دیروز رفتم پیش دکترت. کلی منتظر موندم تا نوبتم شد. کلی مامان نی نی دیدم اونجا. همه نی نی هاشون از تو نفسم بزرگتر بود. تو از همه ی او نا کوشولو تر بودی جیگرم. وقتی رفتم تو مطب دکتر بهم تبریک گفت و پرسید چند وقت طول کشید تا نی نی ات اومد تو شکمت گفتم همون دفعه اول نی نیم اومد مهمونی مامان و باباش. animated gifs of babies

دکترت برام سونو نوشت و چند تا آزمایش و گفت دو هفته دیگه باز برم پیشش. تازه کلی هم سوال از دکترت پرسیدم گفتم می تونم برم شنا یا به ورزشام ادامه بدم گفت اگه نی نی ات اعتراضی نداره اشکالی هم نداره. قربونت برم که مامانتو اذیت نمی کنی. راستی عصر هم می ریم کنسرت محسن یگانه با باباتو داییتو پسر عمه من. می خوام از الان وارد دنیای هنرت کنم.

ازت ممنونم که به دنیای منم قدم گذاشتی و دنیامو زیباتر از همیشه کردی

دنیا دنیا عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)