آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

تشکیل پرونده برای نی نی

1391/8/3 12:01
نویسنده : مامان سما
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکلات شیرینم.......

niniweblog.com

 

سلام شکلات شیرینم

امروز رفتم درمونگاه تا تشکیل پرونده بدم.... الان دیگه همه شهر می دونن که نفس مامان تو راهه. خانم ماما گفت که تو ۵ هفته و ۳ روزته. البته تا سونو نرم دقیق معلوم نمی شه عسلم. عصر هم نوبت دکتر دارم مامان .دکترتم خانم دکتر طبسی هستش. یه دکتر معروف توی اینجا. من که تو رو دست هر کسی نمی دم مامانم. نفس من به نفس تو بنده قشنگم.

راستی در مورد اسمتم به یه نتایجی رسیدم. اگه دخملی باشی شاید اسمتو بذارم آترین اگه گل پسر باشی شاید اسمتو بذارم رادوین. فقط دلم می خواد اسمی بذارم که هر وقت بزرگ شدی مامان، اسمتو دوست داشته باشی. دنیا دنیا دوست دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)