آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

یه نشونه

1391/8/2 17:43
نویسنده : مامان سما
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بستنی میوه ای منniniweblog.com

 

 

شطوری مامانم؟ قربونت برم که مامانتو اذیت نمی کنی. البته مامان یه مقداری چاق شده که اینم تقصیر خودشه. البته تغیرات دیگه ای هم هست مثلا مامان منشی گرفته تا اگه چند وقته دیگه نتونست بیاد سر کار منشیش کاراشو انجام بده.

مامان باز رفت خرید و نتونست جلوی خودشو بگیره که برای دلبندش خرید نکنه. البته من نمی دونم هنوز تو چی هستی نفسم. برام فرقی هم نمی کنه فقط آرزو دارم که سالم باشی مامان. و آینده ی خوب و پر سعادتی در انتظارت باشه. اگه دختر باشی دوستای خوبی برای هم می شیم خیلی جاها رو باهم می ریم و خیلی از حرفامونو بهم می زنیم و اگه پسر باشی همیشه هوای مامانتو داری قول می دم که یه دوست خوب برات باشم.

راستی مامان قول داده بودم که اولین نشونه ای که تو رو به من نشون دادو تو صفحه ات بذارم... اینم چک بی بی من که تو رو به من نشون داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)