آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

نفس مامان

1391/7/30 10:31
نویسنده : مامان سما
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نفسم

 

سلام سلام نفسم

 

 

 

بهت می گم نفسم چون نفسم به نفست بنده. تازگی هام نفس کم میارم و همش مجبورم نفسای عمیق بکشم. اینا همش واسه توا جینگیل من.

 

دیشب آزمایش خونم تو رو تایید کرد و دیگه دلم قرص قرصه(از اولشم بود اما دیگه دلهره هام تموم شد).www.smilehaa.org

 

تازه چند تا لباس کوچولو برات خریدم. چند تا توپ کوچولوی نرم که باهاش بازی کنی. آخه من نمی دونم تو دخملی یا گل پسری ؟؟؟ برا همین فعلا لباسای و اسباب بازی های بی طرف برات می خرم. عکساشونم بعدا برات می ذارم.

 

جمعه خونه پدر بزرگم دخترا گفتن که شما دوتایید و داشتیم اسم انتخاب می کردیم. من گفتم اگه دخملی باشی که در هر صورت اسمت آترین اما اگه قند عسل باشی پسر باشی نمی دونم هنوز اسمتو چی بذارم. ولی دلبندم اول از همه دلم می خواد سالم و قوی باشی. animated gifs of babies- baby climbs on stair دلم می خواد وقتی به دنیا اومدی روزهای قشنگی در انتظارت باشه و مطمئن باش که مادرت تمام سعیشو می کنه تا تو اونی بشی که خودت آرزو داری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)