آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

مامان و نی نی در کنسرت

1391/8/6 12:15
نویسنده : مامان سما
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

 

 

سلام عسلم

deborah.mihanblog.com

پنجشنبه یعنی ۴ آبان ۹۱ منو بابا و دایی جونت و پسر عمه من رفتیم کنسرت محسن یگانه برج میلاد

niniweblog.com

. بابات برای اینکه به مامان خوش بگذره پیشنهاد رفتن به کنسرتو داد. وای چقدر خوب بود. friend - emoticonswallpapers.comاولاش همش آهنگا رو می خوندم و جیغ می کشیدم اما بعد احساس کردم که تو یه کم داره بهت بد می گذره، پس دیگه آخراشو نخوندم.

یه چیزی رو بهت بگم مامانم. من تمام مدت آرزو می کردم تو هم یه روزی به اینجا ها برسی و کلی آدم برای دیدن تو و هنر تو سر از پا نشناسن این آرزوی منه.......

اما یادت باشه که بزرگترین آرزوی من اینه که تو به آرزوها و رویاهای خودت برسی نه آرزوها و خواسته های من.....

 

بیشتر betty boop50از هر کسی توی دنیا دوست دارم و دوست خواهم داشت فرشته کوچک منdeborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zizi
2 آذر 91 22:57
سلام.تخت دخترم رو گذاشتم برای فروش.اصلا ازش استفاده نکردم.اگه مایل به خرید بودی ایمیل بفرست عکس و قیمت رو برات بفرستم.