آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

این روزهای آترین بانو

1392/9/11 10:45
نویسنده : مامان سما
1,950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته بی همتای من

فرشته کوچولوی من، ماه تابان من، زیباترین هدیه خدای من، کاش عشقی که بهت دارم توی این کلماتی گنجونده می شد، اما حتی این کلماتم نمی تونن عشق من به تو رو توی خودشون جا بدن.....

فقط خدا می دونی که چه دلبری شدی این روزا....

وقتی از سر کار میام و با شنیدن صدای من طاقتت تموم می شه و بغض و خنده رو با هم به من نشون می دی...

وقتی شیر می خوری و انگشت منو توی دستای کوچک نازنینت می گیری.....

وقتی بی تابی و فقط بودن من آرومت می کنه....

وقتی با دیدن من گل از گلت می شکفه....

وقتی دستاتو به نشونه در آغوش کشیدنت باز می کنی....

هزاران با خدا رو به خاطر بودنت شکر می گم، دلم می لرزه وقتی این همه زیبایی رو خدا به من هدیه داده و منو لایق داشتن چون تویی دونسته.

ازت ممنونم که به زندگیم قدم گذاشتی و ازت ممنونم که دنیای منو رنگی تازه بخشیدی دختر نازنینم.

تا دنیا دنیاست من از شراب عشق تو مستم زیبا دخترم.

دیروز تولد مامان جون بود. منو بابا هم سورپرایزش کردیمو ....

خیلی خوشحال شدم عزیزم.

البته دیروز عسل بانوی من یه دست گلم به آب دادو لیوان مامان جونو از روز کابینت کشید و انداخت زمین و لیوان شکست.....

فدای سرت زیبا دختم...

دوست داررررررررررررررررررررررررم.ماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رویا
11 آذر 92 11:11
خدا حفظش کنه
مامان سما
پاسخ
ممنون مامان رویا جون
مامان پریسا
11 آذر 92 16:10
سلام گلم. خوبید. ماشالله به این خانمه خوشکل. مرسی مامان پریسای عزیز
شیما مامان شاهین کوچولو
12 آذر 92 18:57
تپل خاله خیلی خوردنی هستییاااااااااااااااااا ماشاله خدا حفظش کنه معلومه دختر با احساسی داری
مامان سما
پاسخ
مرسی مامان شاهین عزیز.
مامان رادین
14 آذر 92 23:32
ای جانم فرشته کوچولو.با کمال میل لینک شدید
مامان سما
پاسخ
ممنون دوست خوبم
khale atefeh
16 آذر 92 20:24
سلام عسل خاله این روزها مثل فرشته ها شدی خاله جون خاله یادت باشه وقتی بزرگ شدی هوای مامنتو داشته باشی دیوونه وار عاشقته ایشالله همیشه سایه مامان بابات رو سرت باشه نفسم.
مامان سما
پاسخ
مرسی عاطفه عزیزم. به قول خودت. هزارتا بوست می کنم
مامان ایمان
26 آذر 92 22:16
ای جانم قربون اون چشای نازت بشم دختر نازنازییییییییییی سما جون ببوسشششششش
مامان سما
پاسخ
سلام مامان ایمان عزیز. مرسی دوست خوبم.
بدن بت میگم
7 فروردین 93 16:35
جوووووووونم فرشته ی بی همتا
یه رهگذر
13 فروردین 93 0:44
سلام بر شما خدا حفظش کنه آرتین جونو براتون واقعا فرشتست میبوسمش
مامان سما
پاسخ
ممنون دوست عزیز. از اینکه به وبلاگ ما سر می زنید واقعا ممنونیم