آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

آترین و اولین محرم

1392/9/9 11:58
نویسنده : مامان سما
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیباترین هدیه خدا

سلام عزیز دل من.

با کلی تاخیر اومدم عکسای اولین محرمتو بذارم.

اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگانه. یادم میاد پارسال سرتا پای وجودم پر از عشق با تو بودن بود. امسال که تو رو داشتم شکرانه وجود تو حضور توی جلسه ی بود که قرارش همدردی با زنی بود که کودکش 6 ماهشو به جرم بی جرمی به شهادت می رسونند.

باورت می شه تا قبل از اون روز من هیچ وقت درک نکردم که توی واقعه کربلا چی به سر امام حسین اومده، من هیچ وقت تا قبل از این نفهمیده بودم رباب چی کشده بوده!!!

فقط باید یه مادر باشی تا درد یه مادر دیگه رو بفمی اینم همچین درد بزرگی رو.

آترین خلاصه اون روز با مامان جون رفتیم دنبال نه نه و مریم و رفتیم حسینیه که مرکز همایش بود. کلی نی نی ناز مثل شما اونجا بودن. کلی نی نی که ایشااله خداوند همشونو به مامان باباهاشون ببخشه، به حق شیرخواره امام حسین.

اما باقی روزای محرمو ......

از اونجا که شما در طور روز نمی خوابی، شبها تشنه و شیدای خوابی و بی حوصله،  فقط اگه من برم خون آروم می شی و هی بانو خانم امسال محرم ما نه حسینه رفتیم نه هئیت و نه......

آترین اولای مراسم خیلی آروم بود.

کم کم که شلوغ شد آترین خانمم دیگه دیگه.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 12:20
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره.
مامان سما
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان لنا
10 آذر 92 19:35
سلام دوست عزیزم،وبلاگتون رو مرور کردم ماشالا خیلی دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه. امیدوارم دوست های خوبی واسه هم باشیم.
مامان سما
پاسخ
مرسی دوست خوبم از اینکه به وبلاگ ما سر زدید ممنونم.