آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

کتابهای آترین

1392/7/1 9:46
نویسنده : مامان سما
725 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر باهوش من

بوی مهر که اومد مامان بلند شد و رفت خانه کودک و چند تا کتاب برای دختر گلش خرید. تا یه وقت خداییی نکرده اون از جریان اول مهر عقب نمونه.

 

 

البته یک هفته ای هست این کتاب رو خریدیمو داریم باهات کار می کنیم نفسم.

آلبوم آترین که خیلی وقته منتظر تا مامان خانم تنبل بیاد با عکسای قشنگ آترین پرش کنه

این دفترم بیمارستان میلاد همراه با ففیلم زایمان به ما داد. البته من از بهار هم یه دونه خریده بودم که ترجیح دادم اینو بردارم و برات پرش بکنم دلبند من.

تو دلیل نفس هایی منی آترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادر منتظر
1 مهر 92 11:49
سلاااااااااااااااام مامانی خوب آترین جون گل

دختر باهوشمون آترین جوووووووون چطوره؟

چقدر کتاب داری عزیزم . آفرین به این دخملی باهوش.

خیلی عکسات خوشگلن آترین جون .
چقدر خواستنی هستیییییییی شما خانوم کوچولو .
روز به روز داری خوشگلترم میشیییییییا

جای خاله جون خالی نباشه. انشاالله به زودی برمیگرده و دوباره بغل کردنا و حرف زدنا شروع میشههههههه.

چقدر این خاله ها مهربونن آخه.
این پست رو که خوندم گریم گرفت . واقعا ما خانوما فیلم هندی که هستیم از حق نگذریم
ولی واقعا این روزا تکرار ناشدنیه و واقعا هم گریه داره . امیدوارم برای هر کاری رفتن و به هر دلیلی صحیح و سالم و خوش و خرم باشن . البته همه شما.


مرسی دوست خوبم. واقعا خوشحالم که این وبلاگ باعث شد تا دوستای خوبی مثل شما پیدا کنم.برای شما و نی نی نازت بهترینا رو از خدا می خوام
khale atefeh
1 مهر 92 20:45
یه دنیا دلم برات تنگ شده
تا دنیا دنیاست دوست دارم.


سلام عاطفه جووووووووووووووووووووووووووووووووونم. دل ما هم برات تنگ شده خیلی. ایشااله موفق و پیروز باشی. خیلی دوست داریم
مادر منتظر
3 مهر 92 11:46
سلام مامان سما و آترین کوچولوی گل و دوست داشتنی

آترین جونم حالت خوبه؟
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی.
همیشه هم زیر سایه بابایی و مامانی خوب و مهربونت باشی

ممنون مامانی اومدین و به ما سر زدین.
آترین رو ببوس از طرف من


مرسی دوست گلم. مراقب فاطمه جونمون هم باش. می بوسمت
عمه لارا
5 مهر 92 14:11
سلام دوست گلم
چه ناز گل خوشگلی دارید خدا حفظش کنه من هم شما رو لینک کردید موفق باشی عزیزم


مرسی دوست عزیز. و ممونو که به وبلاگ ما سر زدید.