آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

اولین سفر نیمروزی آترین

1392/6/30 10:08
نویسنده : مامان سما
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من


 

دیروز جمعه 29 شهریور رفتیم بیرون بازی. وای آترین کوچولوی من که چقدر خوش گذشت. همه چی عالی بود. حسین آقا(شوهر عمه من) ما رو برد به خونه باغ یکی از دوستاش و تمام روزو اونجا بودیم. چایی زغالی(به به دلم خواست)، جوجه روی آتیشو کلی هم خند و شادی.

بهاره، خاله عاطفه، زینب، محمد، مینا

اینم بابا و علی که تخته دارن بازی می کنن. ( البته من بازیشو بهشون یاد دادم)

 دست اندکاران نهار ظهر

 شما و بابات تو قسمت گلابگیری باغ

اینم دختر کوچولوی من وقتی بی قراری می کردو من می خواستم بخوابونمش.

وقتی دختر کوچولوم سعی می کنه بخوابه.

 وقتی آترین کوچولو خوابید.

 

خوابید دیگههههههههههههههه

آترینو باباش

آترینو مامان باباش

آترینو مامان و خاله اش

 

وقتی سعی می کردیم اترین کوچولو رو که از خواب بیدار شده بود و گریه می کردو آروم کنیم.

و بالاخره آترین و عشقش( بابا جون)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حلما
30 شهریور 92 11:33
سلام چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم
اگه مایل به تبادل لینک هستین بهم خبر بدین.


حتما دوست عزیزم.
ممنون که به ما سر زدید.
مامان پریسا
31 شهریور 92 8:22
خوش بگذره خانم خانم ها


سلام. ممنون دوست عزیز
مامان حلما
31 شهریور 92 9:19
سلام عزیزم دختر نازتون رو از طرف من ببوسید با افتخار به جمع دوستان حلما خوش اومدین


سلام. مرسی دوست خوبم.