آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

دومین ماهگرد آترین

1392/5/23 11:34
نویسنده : مامان سما
647 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم سلام

 

یکشنبه ٢٠ مرداد ٩٢ دومین ماهگرد تو بود شیرینم. تو خیلی بزرگ شدی. الان دیگه وقتی باهات حرف می زنم می خندی. الان دیگه به خیلی چیزا واکنش نشون می دی. صدای جغجغه تو دوست داری و بعضی آهنگا رو وقتی می شنوی آروم می شی.

توی روز کمتر می خوابی. به جاش شبا فقط برای شیر خوردن بیدار می شی.

وقتی کمکت کنم می تونی سرتو از بالشتت بلند کنی.

راستی چند وقته پیش که برای تست شنوایی بردمت. وقتی معاینت می کرد چند بار گفت ماشااله.

فکر کنم مثل مامانت گوشای تیزی داری.

راستی یه چیزی در مورد کیک هست که بعدا یادم بیار تا بهت بگم.

عشق با تو در رگ های من جریان داره دلبندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SARA
5 شهریور 92 18:05
آترین عزیز برات بهترینا رو آرزو دارم. بوس بوس بوس