آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

وقتی آترین به دنیا اومد

1392/6/30 10:31
نویسنده : مامان سما
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهشتی من

 

 

وقتی تو به دنیا اومدی، مثل این بود که خدا زیباترین گل بهشتو برای من فرستاد. من هر روز شکر گذار خداوندم برای هدیه ای مثل تو. من هر روز سعادت تو رو از خدای بزرگ می خوام. عاقبت به خیریتو، خوشبختی تو و اینا الان بزرگترین آرزو های منن.

وقتی تو به دنیا اومدی غیر از خدا که کادوی به این بزرگی به من داد خیلی های دیگه ام کادو دادن، که اولیش بابای عزیزت بود(یادت باشه پدرت خیلی مرد خوبیه، شاید بهترین پدر دنیا برای تو باشه)

                niniweblog.com

و اینم کادویی که بابا برای مانت خرید.

نمی دونی وقتی توی بیمارستان و جلوی همه ی اینایی که به دیدن ما اومده بودن این کادو رو بهم داد چه احساسی بهم دست داد.

اینم دسته گلی که بابات برای هر دوی ما آورد فرشته کوچولوی من.

 

niniweblog.com

کادوی مامان جون برای آترین

کادوی عمه معصومه برای اترین

کادوی خاله عاطفه

گوشواره های دایی حسینتم چون توی گوشات بود درنیاوردم اما توی عکسات هست.

کادوی دایی امیر جون

اینم کادوی مامانت.

 

بقیه فامیل هم زحمت کشیده بودن تو جشن به دنیا اومدن تو کادو آوردن که اکثرا پول بود.

 

تا بینهایت دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)