آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

آترین شکل کیه؟؟؟؟؟؟

1391/12/13 10:12
نویسنده : مامان سما
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر همیشه خندونم

 

❤شکلکهــای جالـــب
آرویــــن❤

 

سلام دختر خوش اخلاق و خندونم20.gif

چند روز پیش رفتم سونوی 4 بعدی. خدا رو شکر تو سالم بود و خیلیم وروجک. 103.gifهمش داشتی تکون تکون می خوردی. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤دکتر چند تا عکس ازت گرفت که تو پست بعدی برات می ذارم. تو عکساتم می خندیدی دختر قشنگم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

توی عکسا زیاد چهرت مشخص نیست اما نیمرخت خیلی شبیه منه.(ایشااله)

مادر بزرگم می گفت که خیلی شبیه خودمی. منم کلی ذوق می کردم. اما در هر حال دخترم از همه چی مهم تر اینه که تو سالمی.

چند وقت پیش درد ناف شدیدی گرفتم. اینم همش واسه این بود که به کمر می خوابیدم( یادت باشه اگه یه روز قرار شد مامان بشی هیچ وقت این کارو نکنی). در حد مرگ درد داشت. خلاصه دکترني ني شكلك کلی دوا و دارو داد و آخر سرم خودم فهمیدم که مشکل از کجا اب می خوره و طرز خوابیدنمو درست کردم. الان تو شب چند بار از خواب بیدار می شم و چک می کنم که ببینم درست خوابیدم یا نه؟؟؟؟

بالاخره هر کی یه دختر خوشگلو ناز مثل آترین من شکلکهای
جالب آروینمی خواد باید یه چند وقتی هم سختی هار بارداری رو تحمل کنه. 
شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مريم
13 اسفند 91 11:13
سلام به مامان ني ني توي راه... منم حس ميكنم دخمليم شبيه خودم ميشه.اخه منم تو چهار ماهگي سونو سه بعدي دادم. هنوز قيافه ي ني ني معلوم نبود ولي صورتش مثل من گرد بود حتي تو روياهام شبيه نوزادياي خودم ميبينمش حس مامانا خيلي قويه من ميگم اترين جون شبيه مامانشه
خاله ی آریسا
13 اسفند 91 12:16
ایشالله که دختر نازتون سالم و خوب به دنیا میاد و دنیاتون غرق شادی میشه
راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم