آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

آترین پرنسس کوچولویی در راه

1391/11/2 18:45
نویسنده : مامان سما
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آترینم

پرنسس زیبای من

بالاخره مامانت رفت سونوگرای تا ببینه دلبندش چیه؟؟؟؟

ني ني شكلك

با مامان جونت رفتیم، چون نوبتمون چند ساعت دیگه بود یه کم رفتیم تو پاساژا قدم زدیم و بعد برگشتیم به سونو. وقتی وارد اتاق شدم یه دفعه دلهره گرفتم. 3نفر قبل از من بودن و آخر سر من بودم که رفتمو رو تخت خوابیدم. وای که تو چقدر ناز داری دختر.

 براتز ني ني شكلك

اینقدر تکون می خوردی که نگو و نپرس، همش یه کاری می کردی که دکتر نبیندت،ني ني شكلك دکترم که دیگه از بس دنبالت گشته بود گفت خانم نی نیتون نمی ذاره ما جنسیتشو تشخیص بدیم Smilehaaبرید و یه ماه دیگه بیاین، ولی من نمی تونستم بازم صبر کنم برای همین کلی اصرار کردم تا دکتر باز شروع به سونو کرد. من برات والعصر خوندم تا تو یه کم آروم شدی و دکتر اونوقت بهم گفت نی نیم دخمله و من شروع کردم به خندیدن.

 pig

اما دخمل مامان مثل اینکه خیلی اون تو داری بهت خوش می گذره که برا خودت بازی بازی می کنیا بلای مامان.

Smilehaa

راستی خالت کلی از تهران برات خرید کرده. امروز میاد می بینیم چیا خریده.

باباتم از وقتی فهمیده تو دخملی دیگه نگو انگار تو تنها دخمل دنیایی اینقدر که ذوق داره.Love My Girls

عکسای ناز سونو تم می ذارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی.

راستی  یه رازیو باهات در میون بذارم؟؟

از وقتی تو اومدی تو وجودم مادرمو بیشتر دوست دارم.

ني ني شكلك

گاهی وقتا از بعضی حرفایی که به مادرم زدم ی بعضی کارام پشیمون می شم. تنم می لرزه وقتی فکر می کنم تو یه روزی یه چیزی به من بگی یا منو نادیده بگیری.شکلکهای مژی جوووووون

هیچ اون روز نیاد تو زندگیه ما. هیچ وقت.

عاشقانه دوستت دارم.Bunch of Hearts

 

عکس سونوی آترین

ان تی 1ان تی 2

I Love My Family

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)