آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

این روزهای آترین

1392/7/17 8:51
نویسنده : مامان سما
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کودک خندان من

دختر نازنینم چند وقتیه که برنامه ی منو تو تغییر کرده، موقع سر کار رفتن تو رو پیش عزیزت می ذارم که خداییش با روی باز از تو استقبال می کنه و خیلی هم دوست داره.

اما دیروز یه کم کم حال بودی، وقتی گذاشتمت از بغلم جدا می شدی، شیر نمی خوردی و همش گریه می کردی. نمی دونی اینا چیزای چه با دل من می کنه، دیروز هم فکر و ذکرم تو بودی حتی وقتی توی دفتر بودم، بالاخره ام دلم طاقت نیاوردو اومدم پیشت.

دیشب توی تمام این مدت اولین شبی بود که نخوابیدی.

وقتی یه عطسه کوچولوی تو اینطور دل منو زیر و رو می کنه، من چی از خدا بخوام غیر از سلامتی و بهروزی تو دختر نازنینم.

راستی دیروز روز جهانی کودک بود، ایشااله دل همیشه مثل دل یه کودک، شاد و صاف و بی آلایش باشه.

نفس گیر عشقتم آترین زیبای من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر منتظر
17 مهر 92 10:31

سلاااااااااااام مامانی خوب و مهربون آترین کوچولوی خوشگلمون

آترین جونم روز کودککککککککککک مبارکککککککککک

عزیزم چرا آترین کم حاله؟ حتما سرماخورده.
نگران نباش مامانی . زود خوب خوب میشه. ببوس این فرشته کوچولوت رو از طرف من.
دعا میکنم زود زود سر حال بشه و مامانیش شاد و خوشحال باشه.


مرسی دوست نازنینم

بهار
18 مهر 92 4:01
سما جون قالب وبلاگ دختر نازت رو برات میل کردم عزیزم.


ممنون از لطفت بهار نازنین
بهار
18 مهر 92 4:03
سما جون خصوصی
بهار
18 مهر 92 14:23
مبارک باشه قربونت برم.
خوشحالم که دوسش داشتی.


بازم ممنون بهار جونم
khale atefeh
19 مهر 92 21:49
سلام نفس خالهای درد و بلات بخوره تو جون خاله تو که اشکه منو در آوردی عمر خاله.ایشالله هیچ وقت دردتو نبینم.


سلام عاطفه جوونیم.
منو آترین خیلی خیلی دوست داریم.
راستی شنیدم یه خریدایی هم کردی. مبارک باشه
مهسا(دختر دایی)
20 مهر 92 12:57
باز خوبه اینجا هست که بیایم یه سری به دختر عمه و اترین گل بزنیم..

دیگه خودم تنها میخونم
ایشالا زود زود خوب بشه


مرسی مهسا جونی. بازم به ما سر بزن.بوس بوس