آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

3 ماهگی آترین کوچولو

1392/6/21 10:13
نویسنده : مامان سما
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من

 

آترین کوچولوی من، دیروز 3 ماهت تموم شد. رفتم قد و وزنتو گرفتم که خدا رو شکر رشد خوبی داشتی.

این ماه خیلی بزرگ شدی. خوابات منظم تر شده، منو می شناسی، به بعضی از واژه ها و حرکات می خندی. با صدای من آروم می شی، دوست نداری بغل غریبه ها بری و فقط دوست داری تو بغل آشنا ها باشی. وقتی بی حوصله ای یا وقت خوابت حسابی اخلاق می فروشی و بلعکس وقتی از خواب بیدار می شی جیگری می شی که نگو و نپرس. سعی می کنی بعضی چیزا رو با دستت بگیری اما هنوز این کارو قشگ بلد نیستی. همچین انگشتاتو می خوری و  یه صدایی بلند می شه که هر کی ندونه فکر می کنه، چی داری می خوری. صبحا وقتی بیدار می شی خیلی خوش خلاقی اما جرات یه لحظه تنها گذاشتنتو ندارم چون طاقت تنهایی نداری. یه چند وقتی صبحا آویز بالای تختتو روشن می کنم تا آهنگ بزنه و بچرخه، تو ام با دیدنش اینقدر ذوق می کنی که حد نداره. منم می رم سراغ کارام و آماده می شم تا بیام سر کار. فعلا تا وقتی که مامان جونت مدرسه نرفته و خاله عاطفه هم این جاست خیالمون راحته اما........

فقط خداست که اندازه عشق من به تو رو می دونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mina
22 شهریور 92 1:32
vayyyy k cheghadr mahiiiiiii




مرسی مینای عزیز


mina
22 شهریور 92 1:33
vay k cheghadr to mahiiiiiiiiiiiiiii


مینا جونی چند بار یه پیغامو می ذاری نفسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
مادر منتظر
22 شهریور 92 13:14
سلام آترین کوچولوی عزیزم 3 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککک حسابی داری بزرگ میشیا . آفرین که بغل آشناها فقط میری چه معنی داره دخمل بغل غریبه ها بره این بزرگترها چه انتظاراتی از ما کوکولوها دارنا مامانی خوب وقتی بی حوصله ام حق دارم دیگه بد اخلاقی کنم همیشه که نمیشه مثل عکسم بخندم . دخملی باید با حیا باشه مراقب خودت باشششششششش آترین کوچولو