آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

روز دختر

1392/6/15 8:55
نویسنده : مامان سما
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من

امروز روز تو، روز دختر، روزی که همیشه برای من وتو خواهد بود.

 دختر نازم دقتی فهمیدم که یه دختر باردارم، خیلی خوشحال شدم، چون با تمام وجودم به زیبایی هایی که خداوند در وجود یک زن قرار داده ایمان دارم.

هر چند می دونم هزاران محدودیت در اطراف تو قرار داره که هر روز که بزرگ تر می شی محدویت های تو نیز زیاد تر و زیاد تر خواهد شد و همراه با تو و شاید پیشتر و بیشتر از تو رشد خواهد کرد،

نمی دونم شاید گاهی وقتا جا بزنی، شاکی بشی، نا امید بشی و یا بلعکس.

نمی دونم فقط آرزو می کنم که در آینده تو محدودیت هاتو شکست بدی نه محدودیتها مانع حرکت و صعود تو بشن.

و بدون که زندگی در جریانه چه زن باشی و چه مرد فقط نوع نگاه تو اونو زیبا و شگفت آنگیز یا زشت و کسالت آور می کنه.

آرزوی من برای تو تمام زیبایی هاست.

 

اینم کادوی مامان به مناسبت روز دختر که البته هنوز کامل نشده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز
18 شهریور 92 8:35
وای آترین کوچولو مامان چه کادوی خوشگلی بهت داده. ایشااله به شادیا بپوشی.
بوس


مرسی عزیزم.
مامان نیروانا
19 شهریور 92 14:02
سلام سماجان.

مرسی از اینکه پیش ما اومدی.

هزار ماشالا به آترین نازنینت.

جواب کامنتت رو نوشتم و میدونم که خودتم بهتر از من میدونی که باید از لحظه لحظه ی بالندگی دخترت لذت ببری. مطمئنم تو مامان با ذوق و با احساسی که اینهمه حرفای قشنگ و پر از نکته برای دخترش داره خیلی بهتر از من اینکار رو بلدی.

میبوسمت و دختر نازت رو. همه روزش مبارک.

چقدرم کادوی خوشگلی گرفته. خوش بحالش که مامانش علاوه بر قلم قشنگ، مهارت و حسن سلیقه ی بالایی هم توی بافندگی داره. من عاشق این مدل لباسای فانتزیم برای نی نی ها. دست مریزاد سماجان. آفرین

راستی با افتخار به جمع دوستای نیروانام پیوستمتون


مرسی دوست عزیزم. از اینکه ما هم به این جمع اضافه شدیم خیلی خیلی خوشحالم