آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آترین فرشته کوچک من

سیسمونی آترین عزیزم

1392/4/27 11:08
نویسنده : مامان سما
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه زیبای من

niniweblog.com

سلام دختر قشنگم.

امروز بعد از مدتها اومدم تا مطالبی رو تو وبلاگت بنویسم و اولین اون عکسایی از سیسمونیته niniweblog.comکه به رسم صاحبای وبلاگ منم اونو توی صفحه تو می ذارم. تا بینهایت دوستت دارم.قلبقلبقلب

این 3 چرخه رو دایی امیر برات خریده دلبندم

شلواری که مامان برای نفسش بافت

البته عزیزترینم ما چون خونه خودمون نیستیمو خونمون یه اتاق خواب داره به پیشنهاد من مامان جونت فعلا سرویس چوب برات نخرید. اما قول داده که وقتی آترین کوچولو برای خودش یه اتاق خواب niniweblog.comداشت سرویس چوبش با مامان جون.

دنیا دنیا دوست دارم.  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
17 مرداد 92 11:49
سلام
مبارکش باشه انشاالله از همه انها به خوشی سلامتی استفاده کند


مرسی دوست خوبم