آترین آترین ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آترین فرشته کوچک من

آترین نازترین نی نی دنیا

1392/5/13 19:39
نویسنده : مامان سما
2,268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازکم

امروز که اومدم سراغ وبلاگت بیشتر از 50 روز از تولد تو زیباترینم می گذره. بیشتر از 50 روزه که تو حس زیبای مادر بودنو را به وجود من هدیه دادی و من از این بابت از تو ممنونم.

چند تا از عکسای زیبای تو رو برات آوردم تا توی وبلاگت بذارم.

راستی تو خیلی بلایی مامان. بردمت آتلیه اما چه شلوغ بازی در آوردی و چند باری هم که قرار آتلیه گذاشتم مجبور به کنسلش شدم.

این آترین کوچولوه وقتی که به دنیا اومد.اینم همون آترین کوچولوه منتها در حالت گریه.

 

عکس اولین حموم آترین که وقتی 3 روزش بود خاله و مامانم بردنت نفسم.

اینم چند تا از عکسایی که خاله عاطفه قبل از رفتنش ازت گرفته بود. تو از اولشم خوش خنده و خوش اخلاق بودی طلای نابم.

اینم مدل خواب رفتن آترین خانمه.

اینام قند و قاووتایی که برای پذیرایی مهمونات تو جشن به دنیا اومدن تهیه دیده بودیم. البته از جشن زایمان فقط چند تا عکس دارم که اونم به دلیل پاره ای از مناسبات از گذاشتنشون معذورم دلبتدم.

این عکسو تو عروسی دختر خاله ام که فردای جشن به دنیا اومدن تو بود انداختم . تو تمام مدت و روی میز کنار من خوابیده بودی.

و چند تا عکس دیگه از آترین خوشگلم.

 

 

دنیا دنیا برات آرزو های زیبا دارم. بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)